Nu har magsjukan härjat här sen barnen kom i fredags och jag är färdig. Inte trött, slut på det viset utam klar med sjukdomen.
Dom sjuknade för 10 dagar sedan och går om varandra i symtom hela tiden. När den ena visar tecken på att bli bättre sjuknar den andre om igen.
Jag är klar!
Solen skiner och jag hade tänkt ta en promenad. Hade också tänkt att gå till Centrumkyrkan och lyssna på vad vi kan göra för att hjälpa romerna, men jag får visst stanna hemma resten av veckan.
 
I helgen är det jobb. Har inte funderat så mycket på det, vill inte ge mig en möjlighet till att stressa upp mig innan helgen ens börjat. Det kanske faktiskt går bra!
Eller ja, det går alltid bra, det är bara det att man får styra och ställa, peka och påpeka, rätta och berätta, fast man inte borde behöva längre.
Lugn och ro? Tack!

Kommentera

Publiceras ej