Sol sol sol sol!
Det känns som att våren är här. Lite optimistiskt kanske men jag lever på hoppet!
För fjärde dagen i rad får jag njuta av soluppgången. Tänk vad lite sol kan göra för humöret.
 
Köpte alla ♥ dags present idag. Första gången på 11 år som jag gör det.
Tycker att det är kul att ge när man ser hur det uppskattas. Inte riktigt känt så förut. Det uppskattades inte innan och det gör ju inte att suget blir så stort på att göra något speciellt heller. 
 
Tänk vad saker kan förändras med åren. Och vad olika folk är..
Jag är så lycklig i mitt nya förhållande. Det känns liksom overkligt på något vis. Är det ens möjligt?
Det har tagit mig tid att vänja mig men jag börjar göra det nu. Det har bara tagit 10 månader..
Han är snäll, fin, omtänksam, trevlig, rolig, artig, skämtsam, bra på att laga mat, kramig, härlig, fantastisk och har en bra hand med barnen. Han kommer bra överrens med familjen, det är ju A&O!
Sen är han snäll, sa jag att han är snäll?
Ibland vill jag bara nypa mig, se så att jag inte drömmer, men det är verkligt. Han är verklig! Och han är min!
Karma!?

Kommentera

Publiceras ej